The Anonymous Nobody Profile Banner
The Anonymous Nobody Profile
The Anonymous Nobody

@el_budget

Followers
14,418
Following
1,191
Media
6,103
Statuses
402,215

Pickup basketball aficionado. Suffering Wizards fan. Hoodie connoisseur. @Famu_1887 Alum. @BellevueU Alum. We never gonna meet up & fight so let’s not argue

New Orleans, LA
Joined April 2011
Don't wanna be here? Send us removal request.
Pinned Tweet
@el_budget
The Anonymous Nobody
2 years ago
While I got y’all here let me promote my mixtape and shit. •Be kind to people. People really going through shit out here. •Reduce your attachment to possessions. •Do a bunch of cool shit without looking for attention
14
236
1K
The Anonymous Nobody Retweeted
@CeeReeSpeaks
Marlo, Support me Bitch!
8 hours ago
Ain’t No way in hell y’all find those awful ass runs and Hee hees entertaining 😂😂
@britshaniece
Brittany♚
8 hours ago
Y’all really been hating on the king ever since he smoked Ella Mai on her own song. Wow!
0
3
2
The Anonymous Nobody Retweeted
@Ramos_________
Jake Shuttlesworth
7 hours ago
@el_budget
The Anonymous Nobody
7 hours ago
Never seen Kemba not smiling
0
2
1
@el_budget
The Anonymous Nobody
7 hours ago
Never seen Kemba not smiling
@SportsCenter
SportsCenter
11 hours ago
Despite being taken out of the Knicks' rotation, Kemba Walker is keeping a positive attitude about it all 👏
Tweet media one
0
1
26
@el_budget
The Anonymous Nobody
7 hours ago
Not ideal
@statmuse
StatMuse
7 hours ago
The Wizards have lost 8 of their last 12 games.
Tweet media one
2
2
1
@el_budget
The Anonymous Nobody
7 hours ago
Feel out games
@Unbearablywyt
Lifelong Kansas Football Fan🌎
7 hours ago
0
0
2
@el_budget
The Anonymous Nobody
8 hours ago
Hoodie probably loves coaching this Patriots team
0
0
9
@el_budget
The Anonymous Nobody
8 hours ago
Gotta lower the rims
@antonin_org
Antonin
8 hours ago
Kelly Oubre Jr just did this:
0
0
9
@el_budget
The Anonymous Nobody
8 hours ago
Shame he gotta do 2 years in the G
@Rome_Beast
Rome
2 days ago
there is a 17 year old averaging 23 a game in the g-league and no one is talking abt him
Tweet media one
3
4
38
The Anonymous Nobody Retweeted
@drinksangrhea
Rhéa Luthor
15 hours ago
Tweet media one
0
8
91
@el_budget
The Anonymous Nobody
8 hours ago
Tyrone Willingham
@willb_chillin
willbchillin
8 hours ago
Has Notre Dame ever had a black football coach before?
0
4
9
@el_budget
The Anonymous Nobody
8 hours ago
Lol my bad man. I know you meant it in good faith
@_karateChris
Jamaican King 🇯🇲
8 hours ago
@el_budget lol dang man you got wolves fans finding my tweet and I didn’t even mean it the way it came off 🤣🤣
0
0
0
The Anonymous Nobody Retweeted
@javeauriel
orithyia blue.
10 hours ago
I sincerely don’t understand how ppl from other countries accept roles that depict American civil rights leaders and Black revolutionaries …And then don’t want to (or feel like they shouldn’t have to) talk about race. THE MATH ISNT MATHING. IDC.
5
41
80
The Anonymous Nobody Retweeted
@JDub9911
J-Dub is proud of JC aka Little Mr. XULA
8 hours ago
Dude made the WCF and won an MVP in MIN. It wasn’t a waste.
@el_budget
The Anonymous Nobody
8 hours ago
He didn’t waste his first 12 seasons in the league. His legacy is largely because of what he did in Minnesota. The title in Boston was just the icing on the cake
0
3
2
The Anonymous Nobody Retweeted
@detroitplair
Gabrielle Dennis “Cutty” Wise
8 hours ago
@el_budget reminds me of Mariota. No red flags was a red flag. Weirdo shit
0
1
1
The Anonymous Nobody Retweeted
@TheJacksonDylan
Dylan Jackson
9 hours ago
James Bouknight, that was filthy. THAT is talent.
12
133
477
@el_budget
The Anonymous Nobody
8 hours ago
Skip Bayless Jr
@OU_Football
Oklahoma Football
15 hours ago
𝘖𝘶𝘳 coach. #BoomerSooner
Tweet media one
Tweet media two
Tweet media three
Tweet media four
4
11
51
The Anonymous Nobody Retweeted
@MightMayBNick
Nick
8 hours ago
Lmao they was asking was he willing to die for basketball and he was like "nah" 😭😭😭
@el_budget
The Anonymous Nobody
8 hours ago
“He’s smart. That’s a bad sign”
0
3
3
@el_budget
The Anonymous Nobody
8 hours ago
He didn’t waste his first 12 seasons in the league. His legacy is largely because of what he did in Minnesota. The title in Boston was just the icing on the cake
@_karateChris
Jamaican King 🇯🇲
8 hours ago
KG wasting his first 12 years with the wolves really hurt the way he is viewed all time.
1
24
63