NotRickSanchez Profile Banner
NotRickSanchez Profile
NotRickSanchez

@XxJD32016608xX

Followers
67
Following
284
Media
463
Statuses
7,812

I want to make Space better with my ideas and suggestions for @ElonMusk. Changing Mars's CO2 climate into Oxygen was my idea. #Dogecoin #Tesla #Trending

SpaceX Starbase, C-137.
Joined September 2020
Don't wanna be here? Send us removal request.
NotRickSanchez Retweeted
@XxJD32016608xX
NotRickSanchez
16 hours ago
@Reuters I'm all for stopping voter supression. If we're citizens of this country then guess what? WE HAVE RIGHTS TO FUCKING VOTE and States cannot make laws to prohibit our right to vote.
1
1
0
NotRickSanchez Retweeted
@thegallowboob
Rob N Roll
22 hours ago
@the_radioboy AWW yessss thank you Mel!
0
1
2
NotRickSanchez Retweeted
@thegallowboob
Rob N Roll
22 hours ago
@kreels65 Thank you Kathy!
0
1
1
NotRickSanchez Retweeted
@thegallowboob
Rob N Roll
a day ago
@maxoupial You’re the kind and happy birthday to you damn it πŸ‘‘β€οΈ
0
1
2
NotRickSanchez Retweeted
@thegallowboob
Rob N Roll
22 hours ago
@karinagw EARLY HAPPIEST 65th BIRTHDAY KARINA! I love this ❀️
0
1
2
NotRickSanchez Retweeted
@karinagw
(((Karina πŸ––πŸΌπŸ«‚πŸ’ž)))
a day ago
@thegallowboob Aww, hun. I'm gonna be 65 (😬) in 3 weeks and I *still* have no idea. It gets neither better nor worse...just different. Happy Birthday!!
1
1
2
NotRickSanchez Retweeted
@thegallowboob
Rob N Roll
22 hours ago
@XenontheReaper Thank you so much!
0
1
2
NotRickSanchez Retweeted
@thegallowboob
Rob N Roll
22 hours ago
@Manon_Lef Cheers Manon! :)
0
1
2
NotRickSanchez Retweeted
@thegallowboob
Rob N Roll
22 hours ago
@reclaimingpower Thank you so much!
0
1
1
NotRickSanchez Retweeted
@thegallowboob
Rob N Roll
22 hours ago
@misfitto Thank you so much! As silly as it sounds, it means a lot to hear that damn it ❀️
1
1
2
NotRickSanchez Retweeted
@thegallowboob
Rob N Roll
a day ago
0
1
5
NotRickSanchez Retweeted
@thegallowboob
Rob N Roll
22 hours ago
@OlyPoly15 LMAO thank you
0
1
2
NotRickSanchez Retweeted
@thegallowboob
Rob N Roll
22 hours ago
@i_am_katie_c I love this so much! YOU BETTER KICK ALL THEIR ASS AT NURSING SCHOOL πŸ‘
1
1
3
NotRickSanchez Retweeted
@thegallowboob
Rob N Roll
22 hours ago
@RodEricWilson lmaoooo yeah it's just a temporary place but couldn't agree more
0
1
2
NotRickSanchez Retweeted
@thegallowboob
Rob N Roll
22 hours ago
@jaredcjones I am not even sure what generation we fall under tbh
1
1
1
NotRickSanchez Retweeted
@thegallowboob
Rob N Roll
22 hours ago
@RapnzlRavenhair Hahahaha i love this! thank you and we are all weirdos on twitter
0
1
3
NotRickSanchez Retweeted
@thegallowboob
Rob N Roll
22 hours ago
@t_dimana Thank you so much! I'm holding off on going to a barbershop until I get vaccinated lol
0
1
2
NotRickSanchez Retweeted
@thegallowboob
Rob N Roll
a day ago
Also moved to Vancouver, BC. If anyone wants to try and meet if the world eventually goes to back normal during this lifetime πŸ‡¨πŸ‡¦
12
1
58
NotRickSanchez Retweeted
@daveexplosm
Dave McElfatrick (Cyanide & Happiness)πŸ€
16 hours ago
Casually sitting like a Gen Z girl https://t.co/CqllyKhl8t
Tweet media one
4
1
114