Sonny Profile Banner
Sonny Profile
Sonny

@SonnyDigital

Followers
378,552
Following
6,667
Media
4,390
Statuses
215,917

Booking @BrooksRico

Atlanta
Joined April 2009
Don't wanna be here? Send us removal request.
Pinned Tweet
@SonnyDigital
Sonny
a month ago
See I really fuck with yeezy but I rather buy some crocs!
50
130
701
Sonny Retweeted
@BoePeepZ
BπŸ”₯E
6 hours ago
@SonnyDigital
Sonny
a day ago
My name is SONNY not SONY.
0
2
8
Sonny Retweeted
@LouProdu
LOU @AnimeNYC
a day ago
Remember in Cali? @SonnyDigital @TeeGrizzley
Tweet media one
2
2
7
Sonny Retweeted
@MOUNT3ALL
WHITE TOES OUT NOW ‼️
12 hours ago
Son-knee πŸ”Š @SonnyDigital
@SonnyDigital
Sonny
a day ago
My name is SONNY not SONY.
0
1
4
@SonnyDigital
Sonny
6 hours ago
Microsoft me
@molandess117
Mechablastoise and 115 others
10 hours ago
@SonnyDigital Ight I hear ya, but as a follow up, Xbox or Playstation??
1
1
11
@SonnyDigital
Sonny
6 hours ago
Right lol
@THEREALPUFFYY
Puffyy
10 hours ago
@SonnyDigital Do you think people really going to care , Most people making music illiterate anyway , this new generation fried and burnt out
0
0
3
@SonnyDigital
Sonny
6 hours ago
you got 26 followers. And what is a "song digital tag"? This that illiterate shit im talking abt...And you ain't in no position to call ANYONE lil bruh...
@Cedric4some
C4theDJ
10 hours ago
@SonnyDigital Well it don’t even matter ain’t nobody heard a Song digital tag since Wiz dropped 28 grams foo πŸ€£πŸ€£πŸ’πŸ½β€β™‚οΈ u got it lil bruh 🀷🏽
7
1
28
@SonnyDigital
Sonny
6 hours ago
I know right lol
@MRLNXAWSM
πŸ’• Marlon πŸ’•
8 hours ago
I need a whole @SonnyDigital Pop album, I’m tired of these singles 😑
0
0
6
Sonny Retweeted
@trendsettatre_
🌟
21 hours ago
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
@SonnyDigital
Sonny
a day ago
My name is SONNY not SONY.
0
1
13
Sonny Retweeted
@d_christophor
david christoff
16 hours ago
Learn something new everyday…
@SonnyDigital
Sonny
a day ago
My name is SONNY not SONY.
0
1
4
Sonny Retweeted
@SonnyDigital
Sonny
a day ago
Pull up here
1
6
28
@SonnyDigital
Sonny
a day ago
Pull up here
1
6
28
@SonnyDigital
Sonny
a day ago
Im the real one
@Sunkissed305
VIRGO HOTTIE LITNEY πŸ‡¦πŸ‡¬πŸ‡¦πŸ‡¬
a day ago
CHANGE YOUR NAME DIS MINE 😭😭😭
0
2
8
Sonny Retweeted
@CoupDeLaFlux
BiG frequencies
a day ago
@SonnyDigital
Sonny
a day ago
My name is SONNY not SONY.
0
2
5
Sonny Retweeted
@DJBonics
DJ BONICS
a day ago
Hahah this is the best.
@SonnyDigital
Sonny
a day ago
My name is SONNY not SONY.
2
3
20
Sonny Retweeted
@DwynellRoland
Dwynell Roland
a day ago
I’m dying πŸ˜‚πŸ˜‚
@SonnyDigital
Sonny
a day ago
My name is SONNY not SONY.
0
1
10
Sonny Retweeted
@CREFLO_DEENA
Nay .❀️‍πŸ”₯♍️
a day ago
I’m 😭 because this man should not have had to do this
@SonnyDigital
Sonny
a day ago
My name is SONNY not SONY.
1
1
6
Sonny Retweeted
@Self_Made_Champ
HENNY HARDAWAY
a day ago
πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
@SonnyDigital
Sonny
a day ago
My name is SONNY not SONY.
0
1
2
Sonny Retweeted
@_politeASSHOLE
TRAPEZOID MOUF
a day ago
LMAO! They really got you fucked yo for this to be a 1 min tutorial on the pronunciation of Sonny 😭😭
@SonnyDigital
Sonny
a day ago
My name is SONNY not SONY.
0
3
5