DanCon Profile Banner
DanCon Profile
DanCon

@DanConWC

Followers
183
Following
415
Media
288
Statuses
11,752

#BrownOwnedBusiness MMA is my hobby👊🏽💢 Investing is my side hustle📈📚 Just here to exchange ideas with my friends🧠💡 HungryForABetterLife 🙏🏽✨ 🌎Traveler

Making Moves
Joined June 2020
Don't wanna be here? Send us removal request.
Pinned Tweet
@DanConWC
DanCon
a year ago
Mentally I’m here. “Never talking about money that I can’t spend” “Let me show you what a boss is” “Cause I really came from nothing”
0
0
8
DanCon Retweeted
@woahmama_
👹
8 hours ago
Some advice an older gentleman gave me: Date someone that matches your fly.
@hey_ciara
Ciara Johnson
3 days ago
Women, stop dating men who want to be you.
0
2
9
DanCon Retweeted
@alynnbri
Bria.
a day ago
I am no longer seeing the good in ppl, that’s for ur mother to do.💕
0
94
167
DanCon Retweeted
@MarleyyPetite
n💗
2 days ago
Tweet media one
288
20K
108K
@DanConWC
DanCon
8 hours ago
Ain’t no way. 💀💀
@sariahraeanne_
•xoxo•
23 hours ago
I peed in the parking lot of a bar and watched 3 drunk girls slip and fall in my pee. I’m going to hell.
0
0
0
DanCon Retweeted
@azazeltattoos
Ken Ken
a day ago
Lol the comments
@PointFraud
BLVCK
2 days ago
Yo wtf why shawty invite me over for dinner and I see this chilling over the bathroom sink????😖
Tweet media one
0
1
3
DanCon Retweeted
@Youngin_JP
JP
2 days ago
0
26
206
DanCon Retweeted
@bitchiwas999
memory lane
2 days ago
A love language
Tweet media one
226
19K
93K
DanCon Retweeted
@ChrisNoBreezy03
Chris
2 days ago
KD after thanksgiving dinner
Tweet media one
396
13K
99K
DanCon Retweeted
@kysccalamity
a-aron
2 days ago
some new hoodie drip
Tweet media one
539
14K
185K
DanCon Retweeted
@Chola__Girl
Jasmine
a day ago
No but I ate this
7
43
585
DanCon Retweeted
@shibrvtty
justice?
a day ago
Rollerskating makes me so happy 😭
1
3
32
DanCon Retweeted
@WMsDiary
Dub
3 days ago
A god damn dynasty
@newsthump
NewsThump
4 days ago
NEWS! Potatoes win “Best Vegetable” for 318th year in a row
Tweet media one
78
15K
150K
DanCon Retweeted
@bitchiwas999
memory lane
4 days ago
gm but the gm stands for get money
56
18K
69K
DanCon Retweeted
@ifiwasperfect
Drew
3 days ago
Please protect Marshawn Lynch at all cost 😂😂
453
30K
118K
DanCon Retweeted
@ddpain_
don ✨
3 days ago
It’s so funny seeing this video go viral all the time bc my shoulder was killing me for weeks 😭😭😭 I really played that shit off tho huh?
155
6K
66K
DanCon Retweeted
@Be_j_a
Bej’a
2 days ago
Further proof that darker skin is a beauty enhancement never the opposite.
@_MrsWanted
Célia 🍒
21 days ago
French Twitter said this how the royal family and the british press see Meghan 😩😂 (they look hot btw 🤧)
Tweet media one
Tweet media two
50
4K
23K
@DanConWC
DanCon
a day ago
Just curious do you have stable money? Like that?
@EmmNicoleXoxo
Emily ❥
2 days ago
These gas prices having me consider horse and carriage
1
0
0
DanCon Retweeted
@jadeOF_
tia jade ✨
2 days ago
🦃🦃🦃
Tweet media one
29
12K
47K