Letnan Hardi Profile Banner
Letnan Hardi Profile
Letnan Hardi

@Ardysff

Followers
415
Following
620
Media
264
Statuses
6,268

Seeking for spectrum in opinions, researching for South-East Asia's largest education digital product @ruangguru . #EtikaLingkungan

Sumatera Utara, Indonesia
Joined February 2011
Don't wanna be here? Send us removal request.
Pinned Tweet
@Ardysff
Letnan Hardi
2 years ago
Banyak sosoannya gue dulu ye
1
0
0
Letnan Hardi Retweeted
@fahadtariq298
Fahad Tariq
a day ago
True isn't it.
Tweet media one
1K
71K
447K
Letnan Hardi Retweeted
@WholesomeMeme
WholesomeMemes
a day ago
Sometimes you have to push yourself 💖
Tweet media one
2K
75K
379K
Letnan Hardi Retweeted
@IAmClintMurphy
Clint Murphy
a day ago
• What if it works Every time you consider a new opportunity, ask yourself: what if it works. Consider: • time required • Will you need to hire • What will the revenues be • How will this impact your life If you are happy with what it will look like, do it.
1
4
60
@Ardysff
Letnan Hardi
a day ago
Gapenting, tapi Panbers itu ternyata singkatan dari Panjaitan Bersaudara🤣🤌
1
0
0
@Ardysff
Letnan Hardi
3 days ago
Nonton #NgeriNgeriSedap sama keluarga lengkap emang #NgeriNgeriSedap 😅
0
0
0
Letnan Hardi Retweeted
@felvienne
Mara
6 days ago
@namebunchOnumbr @ShmaptainSteve @ChrisEvans Why spend the money to replace something that isn't fully broken? That's how you save money.
13
42
2K
Letnan Hardi Retweeted
@ChrisEvans
Chris Evans
6 days ago
RIP iPhone 6s We had a good run. I’ll miss your home button. I won’t miss the nightly battle of trying to get you to charge. Or your grainy pictures. Or your sudden drops from 100% battery, to 15%, to completely dead all within minutes. It was a wild ride. Rest easy, pal.
10K
61K
815K
@Ardysff
Letnan Hardi
4 days ago
Kayanya kita cukup bijak untuk nentuin menggunakan uang dimana tapi cari pasangan yang bisa ngerti momen ini dan pengaruhnya ke kesadaran bayar membayar jadi satu pertimbangan juga...
@paijodirajo
paijodirajo
5 days ago
• Gratifikasi kepada Guru Minggu ini, anak2 lagi pada penerimaan rapor di sekolah. Dari kemarin istri nanyain apakah kita juga mau kasih hadiah sebagai ucapan terima kasih kepada guru karena orang tua anak2 yang lain sdg mendiskusikan akan memberikan hadiah apa kepada guru.
802
2K
7K
0
0
0
@Ardysff
Letnan Hardi
5 days ago
Gimana ya praktisi pendidikan formal ngeliat fenomena ini... 🤔
0
0
0
@Ardysff
Letnan Hardi
5 days ago
Gw kagum sama profesional desain yang belakangan ini banyak dateng dari anak informatika lewat artikel yang mereka tulis... biasanya langsung gamau baca kalau premis di awalnya aja udah ga menarik 👏
1
0
1
@Ardysff
Letnan Hardi
5 days ago
Blue Bird getting sexier in my eye 👀
@ecommurz
Elon Murz | SVP of Meme Engineering | Ex-MewKinsey
6 days ago
BREAKING: @alamandas Founder of Binar and Gojek's former VP of Product just announced she is appointed as Blue Bird ( $BIRD ) Independent Commissioner via her Instagram. To the moon?
45
278
1K
0
0
0
@Ardysff
Letnan Hardi
7 days ago
Wkwk Buff ternyata nama brand ya 🙂
0
0
0